PakYa 's FotoPage
Photobucket
By: Ya Mohammad Nazir Syah bin Ismail

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Saturday, 21-Feb-2009 10:52 Email | Share | | Bookmark
Festival Layang-Layang

 
 
 
View all 7 photos...
Sabtu, 20 Februari.....huhu...pegi festival layang2...tp malangnya datang pagi2 ni...layang2 tu x naik sgt pon lagi...ptg ade hal lain..so x sempat tgk sampai petang..sebab org kata petang tu perasmian oleh Tengku Mahkota Johor, semua layang2 akan naik...huhu..x sempat tgk yg tu..ni je la yg menarik pon....




Kucing besar...ntah,rimau kot..haha.....




x naik pon lagi....





Layang2 yg belom pon nak dinaikkan..





layang2 kucing time atas darat....gmbar kat atas tu dia dah terbang,tp pastu dia turunkan blk...ntah la,susah nk terbang kot...





keadaan sekitar situ..




gaya seorang peserta festival layang2...





budak ni pon nak main layang2,tapi x naik2 pon layang2 dia...hehehhe..


Wednesday, 4-Feb-2009 17:14 Email | Share | | Bookmark
Abstrak

hmm...yeke abstrak ni...tapi mcm ok je tajuk gitu..ala..bantai je la...







Wednesday, 4-Feb-2009 16:53 Email | Share | | Bookmark
Adam Nazrien Syah again....

 
 
 
View all 5 photos...
kali ni nk ltk gmbar2 dia lagi..hehe....asal gi taman je,trus jd ceria budak ni...lari2 la...duduk kejap..guling2 je tak..haha...








adam bersama makcik nye....




adam bersama sepupunya yg baru....ahmad rizqy syah...




adam dgn abahnye....


Monday, 2-Feb-2009 07:59 Email | Share | | Bookmark
SKR d PD

 
 
 
View all 19 photos...
30 januari sampai 1 februari,aku gi PD.....dgn kosmate.... budak2 final year SKR ni...hoho.... xde pe yg formal pon..sumer tu juz utk enjoy2...utk fun...


photographer of the event....




sunset......




Bear beraksi.....




Kami di sana.......




Najeb on air....




sunset ber banana boat.....


Sunday, 28-Dec-2008 08:21 Email | Share | | Bookmark
Bunga lagi...

 
 
dah lame x shoot bunga sbnrnye ni...dgn berbekalkan D60 n kit lens,ni je la yg mampu wat.. hehe....









[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net