PakYa 's FotoPage
Photobucket
By: Ya Mohammad Nazir Syah bin Ismail

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 20-Apr-2009 02:15 Email | Share | | Bookmark
Plant Design Poster Presentation

 
 
 
Pada tanggal 20 April yg lepas,telah berlangsunglah satu poster presentation yg juga memberi makna merdeka kepada ramai umat2 FKKKSA..haha..(ayat x leh blah..) tp nk wat camne,hari tu sakit mata la plk....panel tnya pon rs mls nk jawab,xde mood sbb mata wat hal plk..huhu...some shot of that day...


gmbar2 group...skema2 je gaya diorang...sama je pose...haha....












ni yg lain plk...




Monday, 13-Apr-2009 07:17 Email | Share | | Bookmark
Cross Polarization

 
 
 
Semalam time xleh tido, tetibe tringat nk wat teknik ni..hasil mcm pelik tp mcm menarik je kaler yg dapat...

baru 1st time nk try....objek mane jumpe pon pakai bantai je....

alatan yg digunakan : D60 dgn kitlens, CPL, sumber cahaya dari skrin monitor LCD ni ha...hehe...

hasil yg x seberapa tp ok la utk 1st timer....















Thursday, 9-Apr-2009 17:48 Email | Share | | Bookmark
Senibong...

 
Mlm ni aku bersama roomate makan mlm kat senibong(sebuah tempat tepi laut kat johor ni..) sbb nk lepas kempunan mkn seafood...tp amek night shot kat situ ok la...



shot2 lain x menarik perhatian sgt..ni je yg aku suka....


Thursday, 9-Apr-2009 17:39 Email | Share | | Bookmark
Karnival Usahawan | Karnival Hoorey-Hoorey

 
 
 
Sebuah program yg wajib kitorang wat utk subjek keusahawanan....jual la pe yg leh dijual....















Saturday, 21-Mar-2009 12:47 Email | Share | | Bookmark
Majlis Perkahwinan Mohd Farhan bin Hj Md Hamdani

 
 
 
Farhan ni org kedua dlm intake aku yg kawen lepas Abby(rugi la ko x dtg td,abby)...mcm biase la...mesti ada swordbearer(silang pedang)...

Photographer : Nur Isarah Che Raimi(sori lupe letak nama ko b4 this..)




sebelum majlis...




Lalu bawah pedang...




intake 13 yg dtg...




photographer yg vogue...(hehe..amek ati kunun..)




Farhan dan isteri(Isniza)..




time potong kek...




baru pas potong kek....


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net